وبلاگ ليورپولي ها...

وبلاگ ليورپولي ها...

درباره وبلاگ


به وبلاگ ليورپولي ها خوش اومدين!

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 4408
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

ردنپ: استیوی سوپرمن است

 

 جیمی ردنپ استیون جرارد را به سوپرمن تشبیه کرده است و معتقد است که بازگشت کاپیتان ما به آمادگی خود موجب کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای لیورپول خواهد شد.
 
 


به گزارش سایت رسمی لیورپول در ایران، پیشرفت لیورپول تحت مربیگری کنی دالگلیش به این دلیل جذابتر شده بود که تیم بدون جرارد به این پیشرفت  دست یافت.

پش از تغییر کادر مربیگری باشگاه در 8 ژانویه، مصدومیتهای پی در پی حضور او را به شش بازی محدود کرد.

این هافبک 31 ساله در آوریل پای خود را به تیغ جراحان سپرد و امیدوار است تا قبل از اولین دیدار فصل برابر ساندرلند در تمام تمرینات پیش فصل حضور داشته باشد.

ردنپ معتقد است که بازگشت او مهم خواهد بود.

کارشناس اسکای اسپرتس قبل از حضور در مسابقات خیریه گلف Steven Gerrard Foundation Trophy در پرتغال به سایت رسمی لیورپول گفت:"امیدوارم که فصل بعد او به آمادگی کامل برسد او سوپرمن است.

"امیدواریم که بتواند به آمادگی کامل دست یابد و این مسئله مهمی است. او پای خود را مورد جراحی قرار دادو با او صحبت کردم و گفت که حالش کاملاً خوب است و خیلی قوی شده است.

"فکر کنم دوران بسیار هیجان انگیزی را سپری می کنیم. با بازگشت کنی و حضور لوئیس سوآرز از تماشای بازی او بسیار لذت می برم. دوران هیجان انگیزی برای لیورپول است و امیدوارم که دوباره به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم. با وجود کنی معتقدم که این اتفاق می تواند روی بدهد."

ردنپ توسط دالگلیش از برنموث در سال 1991 خریداری شد.

او در کل برای لیورپول 308 بازی انجام داد و 41 گل زد – اما همچون جرارد نتوانست به مقام قهرمانی در لیگ دست یابد.

در حالیکه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی تیم خواهد بود، اما ردنپ شانس لیورپول را در جمع مدعیان قهرمانی دور از دسترس نمی بیند.

ردنپ 37 ساله گفت:"بازکشت کنی گلاس دیگری به تیم داده است. او مرا در سن 17 سالی جذب باشگاه کرد. تمام هواداران به خرید من واکنش نشان دادند. وقتی در انفیلد بودم جو خیلی خوب بوده است زیرا او آنجا بود، او جذابیت داشت. مردم عاشق او هستند و از تماشای بازی تیمهای او لذت می برند.

"فصل بعد پس از سالها تیمهای زیادی مدعی قهرمانی خواهند بود. با یکی دو بازیکن جدیدی که به تیم می آیند که کنی آنها را معرفی خواهد کرد، فکر نمی کنم حضور لیورپول در جمع مدعیان قهرمانی دور از دسترس باشد و من خیلی دوست دارم که این اتفاق بیفتد."

منبع

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: